POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TRGOVINE Beerkinka:

Beerkinka.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Pivovarna Beerkinka, Hrvatin Peter s.p. v nadaljevanju »ponudnik«. Z uporabo spletne strani se strinjate z navedenimi pogoji, zato je zaželeno, da si jih preberete. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu beerkinka.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Splošni pogoji spletne trgovine Beerkinka so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Prav tako se ponudnik zavezuje potrošniku pred sklenitvijo pogodebe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin (zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-NPB10 25b člen):

  1. glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;
  2. firmo, sedež podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
  3. končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  5. plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1.       NAROČILO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registrirani uporabniki lahko status naročila kadar koli preverjajo v profilu na spletni strani beerkinka.si

Kupci so obveščeni z različnimi statusi o stanju naročila: v izvedbi, predračun, rezervacija, čaka se plačilo, preklic…itd.

V primeru naročenih artiklov, kjer je navedeno, da izdelka ni na zalogi oz. da ni znan rok dobave, vas kontaktiramo in obvestimo o predvidenem roku dobave ali najdemo drugo rešitev.

2.       NAROČILO JE ODPREMLJENO ALI PRIPRAVLJENO ZA PREVZEM

Beerkinka.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje ali pripravi na lastni prevzem. O tem obvestimo kupca po elektronski pošti in z/ali SMS sporočilom. Kupec je tudi obveščen o pravici od odstopa od pogodbe, ter kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi. Prav tako je tudi obveščen kam se obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na beerkinka@gmail.com ali telefonsko na 040 170 260. V kolikor pa je naročilo že odposlano, pa pošiljko kupec lahko zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, ko je izdelek že pripravljen na prevzem, pa kupec svojo željo prav tako sporoči na zgornji kontakt.

SPREMEMBE NAROČILA

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila nam pišite na beerkinka@gmail.com ali nas pokličite na 040170260

Sprememba artiklov iz naročila 

–          V kolikor ste že oddali spletno naročilo in želite spremeniti količino ali morda dodati/odstraniti druge izdelke nas prosim čim prej obvestite, da skupaj uredimo naročilo.

–          Lahko pa izberete drugo možnost, to je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v vseh primerih, potrebno nas je o tem čim prej obvestiti, da naredimo popravek naročila plačila.

Sprememba datuma in načina dostave

Način dostave lahko spreminjate dokler blago ni odpremljeno. Želeni datum dostave nam lahko posredujete v opombah ob naročilu, naknadno po e-pošti ali nas pokličete.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Spletna trgovina beerkinka.si jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim, oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

CENE

davcna nalepka

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na artiklu so cene navedene kot Redna prodajna cena (običajno določi proizvajalec ali dobavitelj). Cena za vas, je cena s popustom in velja za plačilo z gotovino ali nakazilom po predračunu na TRR.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.
Od tega trenutka so pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu prodajalca. Kupec pa lahko do nje dostopa kadar koli z svojim uprabniškem imenom in geslom.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Beerkinka nudi naslednje načine plačila na daljavo:

  • nakazilo na TRR po ponudbi oz. predračunu (Avans)

Plačilo po povzetju ( Poštna provizija )

Zaradi neprevzemanja paketov in v izogib dodatnih stroškov smo se odločili da možnost plačila po povzetju ukinemo. Hvala za razumevanje!

DOSTAVA

Spletna trgovina Beerkinka se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo v večini primerov s dostavno službo DPD.

Strošek dostave po celotni Sloveniji znaša 4,20 EUR. V primeru, da kupec naroči le tekstil je poštnina 2,90EUR.

Dostava je popolnoma varna, vsi paketi so zavarovani. Da bi se paket izgubil, prav tako skoraj ni možno, lahko pa pride do zamude pri dobavi.

DOBAVNI ROK

Izdelki pri katerih je navedeno »Artikel na zalogi« bodo v večini primerov dobavljeni v roku 1 do 3 dni.

VRAČILO IZDELKA

Spletna trgovina Beerkinka vam nudi pravico do odstopa od nakupa (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe lahko sporoči preko obrazca, e-naslova beerkinka@gmail.com ali telefonsko na 040 170 260 z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Pomembno:

Vrnjen izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Prav tako mora biti izdelek vrnjen v originalni embalaži z vsemi priročniki in garancijo. Pri vračilu naj bo priložena tudi kopija računa in številka vašega TRR za vračilo kupnine, gotovine ne izplačujemo. Po pregledu izdelka vam bomo v najkrajšem možnem času kupnino vrnili, najkasneje pa v roku 14 dni.

Pri vračanju izdelka ponudnik ne krije stroškov pošiljanja, ampak kupec. Razen v primerih kjer je ponudnik odgovoren za napako. Prav tako paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo izdelka pa ni možno v naslednjih primerih oz. ima ponudnik pravico zaračunati primerno odškodnino:

  • je izdelek rabljen ali pa so vidni sledovi uporabe
  • je embalaža ali izdelek poškodovan, umazan, ni originalne embalaže in ostalih potrebnih dodatkov
  • izdelkih narejenih oz. dobavljenih po naročilu

Možnost vračila izdelka ni namenjeno temu, da bi kupec izdelek testiral 14 dni nato pa ga vrnil, je samo garancija, ker si izdelka niste mogli fizično ogledati pred nakupom, da če vam ni všeč ga lahko vrnete. Se pravi, pazljivo odprite embalažo, oglejte si izdelek, v kolikor vam ni všeč ga previdno zapakirajte in vrnite nazaj na naš naslov.

POŠKODOVANI PAKETI

Spletna trgovina Beerkinka pošilja pakete z dostavno službo DPD. Vsi paketi so zavarovani. Če se zgodi, da prejmete poškodovan paket, le tega reklamirajte, o tem pa obvestite tudi nas, da zadevo skupno rešimo v najkrajšem možnem času.

Naslov za vračilo paketa: Pivovarna Beerkinka, Peter Hrvatin s.p., Nova pot 16 , 6240 Kozina

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina Beerkinka.si se trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost vseh podatkov na strani, žal pa zaradi hitrega spreminjanja cen, dnevnih menjav izdelkov lahko pride tudi do napake, kot so spremembe cen in konfiguracij, tehničnih sprememb ter dobave. V kolikor pride do sprememb bomo kupca nemudoma obvestili o spremembah, ter mu omogočili preklic naročila (odstop od pogodbe) ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridružujemo si pravico do stornacije/preklica spletnega naročila brez obvestila v kolikor je ta nepopolno izpolnjen (napačen telefonski kontakt, e-pošta, naslov za dostavo itd.). V kolikor kupec ne prevzame naročenega blaga, si pridružujemo pravico, da poravna stroške, ki so pri tem nastali. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v kolikor pride do bistvene zmote (OZ-NPB3, 46.člen) v ceni in lastnostih artikla.

PRITOŽBE IN SPORI

Ker spoštujemo vljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov se trudimo zagotavljati učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter se trudimo vse spore rešiti sporazumno.
Vse pritožbe sprejemamo na e-poštni naslov beerkinka@gmail.com ali na telefonsko številko 040 170 260.

Vsaka obravnava pritožbe je zaupna.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Spletna povezava za reševanje potrošniških sporov v EU (SRPS):  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.beerkinka.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazana na spletni strani so avtorsko zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Za vse dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo vsak dan:

Kontakti:

  • Telefon: +386 (0)31568838

Pivovarna Beerkinka

Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanost strani. Preberi več

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close